Drive until you lose the road. Or break with the ones you've followed.



Imorgon är det FREDAG, hur skönt på en skala? det betyder också att det är sista dagen på jobbet! Och jag får sommarlov på riktigt haha. Härligt. Klockan är ganska mycket och jag ska upp imorgon, som sagt. Men hade ändå tänkt att läsa lite ur en bok som jag började läsa för ett tag sen, men sedan plockade bort den eftersom att jag inte fastnade för den. Men tänkte ge den en andra chans och gissa om jag blev chockad när jag öppnade boken, på kapitel två..? så här stog det; "Efter att ha skjutit på det in några veckor bestämde jag mig slutligen för att läsa boken." Sen står det; "jag skrattade medans jag läste..." alltså det var precis vad jag gjorde för det stämde ju helt! haha komiskt! Det är typ en tänk bok som innehåller en hel del kloka ord, bra för mig kanske? haha. Nu ska jag lägga mig och läsa PUSS.


Kommentarer
Postat av: Elina

fredagfredagfredag!!

2009-07-03 @ 16:00:52
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0