jag vet inte.



Hej  har inte uppdraterat på några dagar men vad gör det om femtio år? haha. Har inte gjort så mycket men ändå saker som jag lätt behöver. Så lite posetivt kan man väl se det! Jag har börjat på en ny bok nu eftersom att jag redan läst ut den andra. Den heter "De kallade mig ise" Skit bra, har läst ungefär tvåhundra sidor och har väl typ trehundra kvar. Väldigt bra tidsfördriv tycker jag haha.

Mamma väckte mig vid sju imorse, hon och filip skulle till tandläkarn så jag fick passa Elias, ge honom frukost och leka med bilar och lego sånt, as kul om jag får säga det själv. Och ännu bättre när klockan inte är mer än halv åtta =).
På tal om det så ska jag och Sara vara barnvakt imorogn, Deras grannar hade  frågat henne om Jag och hon ville det såklart sa vi ja. Så nu har jag något att göra imorogn, hehe.

Nu sätter jag punkt här för jag inte orkar skriva mera, godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

okej, ah den är skit bra.

2009-07-11 @ 14:41:38
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0