I won't cry. No I won't shed a tear. Just as long as you stand, stand by me

Hej hej. Dagen gick snabbt idag, allt rullade på. När klockan närmade sig två gick vi sluta, generöst. Haha men vi kom inte där ifrån på ett tag. För det regnade, blixtade och åskade. Läskigt. Lipade typ på vägen hem sen när det slutat regna. usch....Imorgon kan jag sova ut! Eller till tio iallafall. Men kommer väl att vara vaken innan det. Min hjärna har ställt in sig på att gå upp vid tidigt. haha. Men aja vad gör det egentligen. Fick en bok innan som jag redan börjat läsa på för länge sen och den är super bra. '14 år till salu' Heter den. Men nu ska jag in och du dusha! Och sen måste jag ta och fixa något att äta, för vi åt man vid tre ;o haha. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0