Jag vill hem!!!!!

Hejhej. Suck. Jag har verkligen ingeting att göra typ.haha.Sara åkte hem igår med. Men iallafall så har vi vart i skara i fyra dagar nu, vart inne på sommarlandet och så. jonny och Mamma har några kompisar här som förövrigt har världens sötaste unge! Det är typ mitt tidsfördriv, haha. Igår åkte mamma till skövde med Filip, till sjukhuset, och Det visade sig att hans finger var HELT av, läskigt. Stackare som gått med det i 2 veckor, jävla oscAR.

När vi åt frukost så snackade vi om vart vi skulle åka nu, jag röstade på HEM, vad annars? haha eller gnosjö så att jag kan dra hem =)))) Men det blir aldrig som jag vill, utan jag tror att dem kom överens om smögen, ännu längre bort från hem. ÅHH det är synd om mig =)

Nu måste  jag stänga av datan.... HEJDÅ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0