closer.

Tjena! Mesta delen av dagen har spenderades genom att åka bil, vilket var väldigt tråkigt  men ändå inte för jag e ju hemma nu! wihoo. Hann inte göra så mycket mer än att packa upp sen cyklade jag ut Mathilda.Vi gjorde inte så mycket. Hon visade sin nya kamera och jag lekte proffsfotograf, vad annars? hehe.  Imorgon blir det kamera dag, eller? mathilda... haha! :D

Och nu har jag kollat runt ganska mycket och hittat min kamera som vi ska beställa snart!!

GOD NATT  och SOV GOTT,  till alla som inte redan sover, ....eller till er andra sömntutor med =)

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg!

2009-07-30 @ 17:16:14
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

åh, jag måste också köpa en ny kamera. har du hittat någon bra?

2009-07-30 @ 22:05:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0