sometimes im gonna have to lose






Imorgon är det jul! Det är hur mycket snö som helst ute nu, synd bara att det regnade innan... Den 27 åker jag förhoppningsvis till sälen, kommer bli grymt kul.  Och om nio dagar eller är det den andra om nio dagar? orkar inte räkna.. så är den fm (NERVÖS!!!) såg att lottningen fanns ute nu, Inte direkt som jag hade tänk men bra ändå! Har faktiskt inte gjort så mycket idag, vart i samhället en sväng med Mathilda köpte bara smink. Mitt är helt slut, haha. Slagit in lite julklappar. Sen har jag fått ner min data till mitt rum som jag gav bort till Filip för ett tag sen. haha. Har fått virus i skoldatan IGEN. Och kan inte få det fixat förens i januari, så ja. Nu blir det sängen för min del, godnatt och GODJUL =DD


Kommentarer
Postat av: mariana DG

fantastiskt söt alltså:)

2010-01-15 @ 16:15:57
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0