Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär

Mina bilder, alla mina bilder är borta! 4 Gb bilder finns inte längre, jag är inte hel. Haha. Hur lyckas man med att få 11 farliga virus i datan(?) Fattar inte riktigt. Men ändå fick behålla mina skolarbeten iallafall! Idag slutade vi tidigt eftersom att biologin var inställt. Varför vet jag inte, men väldigt skönt! På första lektionen som började halv tio, skrev jag matte prov, som gick väääldigt bra. (kändes det som iallafall.) Tror det är bästa matte provet jag har gjort hittils, haha! Sedan fysik nästan direkt efter. Sen var skoldagen slut. Imorgon är det likadant, Matte och fysik som gäller! Kan det bli värre? Missar tyvärr lucia för jag har tandläkartid klockan halv 8 och vet inte riktigt hur långt tid det tar...  När jag kom hem från skolan så bakade jag muffins =D ni vet sånna med choklad i? haha ska springa upp till sandra och fråga om dom var ätbara iaf, vågar inte smaka själv (Y)

Ikväll blir det träning, TAGGA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0