Godnatt.


Hahahaha =D Vad gör man inte för sina syskon ;)

sara och jag :P

Allmänt...
Namn: Caroline.
Ålder: 16
Längd: 1.69
Längsta förhållande: haha vet inte :P
Känner du han/henne fortfarande?: Känner och känner, jadå!
Sötnosen för tillfället:  =)
Har du gråtit för att du varit arg?: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? nej vet inte, haha
När grät du senast? igår.
Har du varit riktigt kär? Ja
Är du oftast sårad & ledsen?  nej och ja
Menar du det du säger?  Ja, för det mesta.

Ditt eller datt...
Pengar eller kärlek? kärlek.
Singel eller förhållande? båda är bra =)
Sola eller bada? BÅDA
Mobil eller dator? hm fan man kan inte välja mellan sånt här =o
Gröna lund eller Liseberg? Liseberg tror ja
Mc Donalds eller Burger King? donken

Ärlighet...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Har du varit kär i din bästakompis? haha nej.
Har du ljugit? Ja
Har du fuskat på ett prov? Nix =D
Har du berättat vidare en hemlighet? Har jag säkert :P
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet? Japp


Rik eller fattig?
Har du...

Eget rum? ja
Egen TV? Ja
DVD? ja
Dator? ja
Mobil? Ja
Telefon? ja
Kontokort? ja
Över 2000 kr? ja, tror de =D
Pool? nej
Studsmatta? ja
Cross/moppe? nej
Pingis/biljardbord? nej
Märkeskläder? ja
Smink/smycken för över 5000 kr ? Nej

Dagens...

Kläder?
tights klänning
Smink? allt
Smycken? halsband
Humör? bra
Saknad? saknar väl inte..
Gjort? firat jul =D

Göra? inget =O
Måltid? julmat
Sötnos? Får väl bli jag själv =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha naw :D god jul och gott nytt år !

2009-12-25 @ 12:24:04
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahah, skönt att höra! :)

ja, det tkr jag med =)=)!!!

<333

2009-12-25 @ 13:52:18
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: sara

EGO xD

sötnos: får väl blir jag själv xd

2010-01-08 @ 14:14:07
Postat av: Anonym

haha är jag inte söt då? =O Man mpste ju vara ärlig =D

2010-01-09 @ 16:16:06
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0