haha

Visste ni att?...


1. Jag suger verkligen på att ljuga..antagligen så börjar jag skratta eller så får jag dåligt samvete och erkänner, eller ah.. som ni säkert vet kan jag säga något, (vad som helst) och sen bara säga att det inte var sant? ah vet inte varför jag gör så ens, haha!

2. Att jag behöver pengar, även om jag har på kortet så vill jag inte använda dem och sen inte ha några kvar, hehe! För det är ju faktiskt kamera pengar, då känns det dumt... Men om någon ger mig sisådär 10000 så är allt bra sen ;)

3.När jag var liten ca 5,6,7 så var jag fotomodell, blev utvalt av flera hundra tjejer, Och mina bilder fick sitta på stockholms bussar, Blev för blyg för att fortsätta, haha! Erkänn ganska coolt ändå? Har faktiskt några bilder kvar hemma, någonstans tror jag!

4. Nästa år ska jag till Grekland! :D Och kanske någonannas stans med mamma?

5. Jag är rädd för våran katt! Visst den är väldigt söt men läskig och otroligt korkad, just nu är den i mitt rum (vågar inte röra den, hhuh... och leker med ett papper och typ skjuter iväg det och sen spriger efter,haha kanske spelar fotboll? inte vet jag, galen? ...ja.

6. Att jag älskar att träna, kan träna även när jag är sjuk..(även fast jag inte får, det brukar oftast bli att jag går till skolan även om jag mår dåligt, och ibland säger jag inget utan bara biter ihop, bara för att få träna senare på kvällen, Men det är något jag ska sluta med eftersom att det inte är så klokt.
 
onödigt att veta, men jag har tråkigt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

händer idag :)?

2009-08-18 @ 11:54:10
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: åh tack! :)

är allt bra ?

2009-08-18 @ 13:52:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0