Tell me, what's the secret that you've been hiding?.. Anyway, I guess it's over



Tjena! Skolan är typ som en dans på rosor, läxor varje dag, ungefär, men jag klagar inte utan tycker faktiskt att det är riktigt roligt, än så länge! hehe. Det första jag gjorde idag när jag kom hem va att plocka fram matte boken och gjorde några uppgifter! shit, haha jag har aldrig gillat matte innan, men det är skit roligt utan att överdriva.

Hela min klass svek mig innan idag, jag fick snacka med Carsten!!! alldeles själv (!!!!!) starkt gjort av mig  Inte ens Mathilda  vågade hänga med mig in i klassrummet och prata med honom, men iallafall, jag, Caroline har fixat så vi kanske ska sluta tidigar på torsdagar! på både A och B veckor! :D  VEM ÄR BÄST? hihi! på Tal om det så fick vi nytt schema för B vackan idag också vi slutar 12 varje fredag! perfekt!

Juste var i samhället innan köpte faktiskt inte mycket men två linnen, svart och vitt och ett par jeans tights, för 249 DANSKA kronor, alltså lite mera på svenska HAHAH Mathilda fail, hon tror typ hon bor i danmark ;) aja, hon är min vän ändå! :DDFör er som vill veta så åker jag till halmstad imorgon, med bella, antagligen eller med stina, vet inte än, träna osv! Ska bli skit roligt! Men nu måste jag gå, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0