:D

tjena! Helgen har iallafall vart kanon! det var skit roligt! :D Bilder kommer nog senare försöker få tag i folk som har :p Sandra var ju inte speciellt duktig, men det gör inte så mycket faktiskt med tanke på hur jag såg ut , USCH! haha..

Knavrebo(?) haha skriver som Mathilda eftersom att jag inte ens vet vart vi va men aja, Där var vi med alla naturare, och det var skit roligt, vi gick en runda, med massa frågor och tävlingar och sånt! Mitt lag var gorillorna, hehe och Vi vann såklart allting, vem annars?
Nollning, vill ni veta hur jäkla äckligt det var? Men det gör inte så mycket för det var grymt roligt, fick massa saker på oss, typ filmjölk, ägg i huvudet, ketchup och ättika, det typ frät på kroppen och kliade som fan! Sen fick vi ägghångla också, haha fyfan, Massa äckligt hår, BLÄ! Och sist bada i nissan och sen GÅ hem, fyfan vad hemskt egentligen! haha
Förfest, Det här var väl det roligaste, massa trevligt folk...! haha break dansaren var väl skit bra mathilda?? :D haha
drack lite, och meliha fixade blåbärs drickor till mig typ hela tiden och så hade man ju några andra som var mina slavar och hämtade dricka till mig, huhu. Massa dans och sånt, roligt! hände en liten olycka någonstans här, haha fyfan mina skor, sen drog vi och väntade på bussen mot parken. Och det var med roligt, där inne! aja orkar inte skriva mera! Men iallafall det var grymt roligt, hela dagen/kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0