Nu finns det ingen väg tillbaka, inga ord som kan hindra det som sker..



Hej, haha det tog så långt tid att försöka leta fram en bild att jag nu inte orkar skriva ett inlägg, haha.  Nej men har inte gjort så värst mycket idag var ute och sprang imorse som har jag bara varit hemma och vid 7? eller 8? eller något så drog jag med mig mathilda till kvantum! Sen var vi bara hos mig lite grann, som alltid? haha, okej nu förstår jag faktiskt!
Och sen är det närmast till mig med. Så jag ska egentligen inte klaga för jag slipper ju cykla hem sen på kvällen, haha =) Och jag har råkat säga lite osmarta saker idag, verkligen inte likt mig :D Jag tror jag måste börja tänka innan jag säger något och inte efter.... smart drag!

HAHA, måste bara säga en rolig sak.. innan idag när jag skulle ut så skulle jenny ha min data och så funkade inte internet och så visste hon inte hur man skulle göra, GISSA VEM SOM KUNDE? jo JAG. hahaha. För jag hade lite problem med det när vi var i södertelje jag skulle få igång internet, fast det gick inte så jag fick sitta och vänta i 40 min på att mamma och jonny skulle komma tillbaka.... och jag hade gjort allt rätt.. skrivit in koden och sånt men inte klickat på connect... haha.  aja jag kunde var det jag skulle säga, haha duktig jag är!

Men nu så måste jag fan sova ska upp imorgon igen, mamma och dom ska iväg måste upp och be henne ringa gymnasiet och ändra lite och sen ska jag ut med och springa, börjar bli en vana, och det är väl inget annat än väldigt bra! Man vill ju inte ha världens sämsta kondition sen när badmintonen börjar ;)
godnatt! :D


Kommentarer
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Fin blogg du har!

Allt bra med dej idag? :)

Kram ♥

2009-08-05 @ 11:43:10
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

vackert hår du har!

2009-08-05 @ 12:05:29
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fin bild :)

2009-08-05 @ 22:28:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0