Håll huvudet högt så är det klart att du inte rammlar...

Hej Första dagen i skolan med lektioner, eller ah vi hade en lektion! Naturkunskap, vi fick läxa redan första gången, hihi. Men det var bara att läsa och förstå alla orden i boken vi fick, bara en sida! Så det är inget så ansträngande, eller? haha.
Ja Jag verkar aldrig lära mig vart jag har mitt skåp, Mathilda är min vägledare! haha :D

Ah, idag ska jag inte göra så värst mycket mera än att träna, och sen bara ta det lungt.. Kan behövas och idag måste jag komma i säng i tid, haha märkte i morse att jag kommer knappt upp om jag inte sover ordentligt! skulle utan problem kunna ligga kvar i en timme eller två. Men nu ska jag inte skriva om sånt där tråkigt ;)

Nu ska jag dra mit till köket och hämta ett glas dricka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0