Jag vet knappt ut eller in, jag fattar ingeting, är fylld av begär varje dag, det tär. Helt förblindad av mig själv.


Ett sånt här snabbis inlägg vid klockan halv 3 är väl helt okej? haha! Idag har jag vaknat, suttit i en buss i sex dryga timmar, varit glad, ( badminton på måndag!!!!) ätit, upptäckt att jag är en jäkligt bra horoskop skrivare, och att jag är en klippa på yatzy, vinner varje gång(!!) letat efter mitt minneskort, eller letat och letat jag har hällt ut alla kläder som jag hade väskan och ah det är väl undefär så långt jag har kommit! Det verkar iallafall som att det är borta, fast det gör inget eller jo men ändå! .. så ha väl min dag varit lite iallafall! haha + jag har kommit på att jag har rätt långt hår med? aa!

Nu ska jag sova, tänkte försöka gå upp lite tidigare imorgon man kanske borde vänja sig inför skolan, lite iallafall! haha. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0