O där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat.



charmig bild.... och ja det var skit svårt att ta sig upp på den där bryggan!



Hej dagen har väl vart en sån där slapp dag, vakna, ut och pressa i solen, duscha, äta, cykla lite, tv och avslutade med  film och glass, bohemian rasperry för er som undrar.
Imorgon runt tre så ska jag sitta i en buss i sex timmar, suck! Och jag hoppas fan att det regnar då för vem vill sitta i en buss när det är 25 grader ute? inte jag... 
Men iallafall ska till pappa, det blir bara några dagar, soliga dagar för hoppningsvis, för då kan man vara nere vid båten och sola och bada hela dagarna! Men iallafall är hemma redan på trosdag eller fredag igen. Och nu kom jag på att jag har glömt att ladda mp3, lagom tid.. och sen jag har slarvat bort batteriet laddaren till kameran...illa. tänkte precis skriva att det inte gör någoting eftersom att jag har två.. men om jag tänker efter så är den andra nog också borta... haha. åh måste hitta den nu..  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0