dont fight it



åh mina jeans tights... Måste köpa ett par nya =)

Hej. Idag har det varit varmt ute, 25 grader? Jag och Mathilda bestämde oss för att köpa glass( TVÅ gånger bara idag) men vadå glass har väl aldrig varit skadligt? haha :D ... Och sen var vi för lata för att ta cykeln till badet (Eller Mathilda, låter dessutom mycket bättre... men så var det ;) ) Så vi åkte till henne och bakade kladdkaka och sen drog vi ut på en picknick, mysigt. Bilder kommer senare imorgon, OM jag kan få mathilda till datan och vilja skicka dom så att säga.

Eftersom att klockan är så himla mycket nu så måste jag faktiskt gå och lägga mig, konstigt att det gått så snabbt idag? Aja. Men först ska jag på kattjakt för våran dumma katt har lyckats försvinnna, IGEN. gaah.

Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: finavickelinaa

fin blogg;-)

önskar dig en trevlig fredagskväll!

2009-08-07 @ 19:15:21
URL: http://finavickelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0