Nothing is easy, the world is closing in. But you won't let me fall, you keep on fightin', you don't give in

Hejhej! vet att det är ganska dåligt med uppdratering här i bloggen, men jag vet verkligen inte haft lust att skriva något, visst det har funnits tid för det men om man inte känner för det så är det ganska svårt, jag här väl inte gjort så mycket för den delen heller, men ändå. I fredags tränade jag badminton för fösta gången på JÄTTE LÄNGE!!! gissa om det var skönt? A! och vet ni vilken träningsvärk jag har? jag kunde knappt gå igår, haha mes! och vi körde inte ens hårt! Och jag ska träna imorogn igen. Ser fram emot det =)

Och på tal om inget.. Så börjar skolan på Onsdag och det känns (ovanligt) bra? Ser faktiskt fram emot det med! Det ska bli roligt och jag fick se våran klass igår med, Tur att det blev två klasser, tror vi är 17 stycken i våran klass, och det är ganska lagom. Och tur att jag kom i samma klass som Mathilda, hehe! Jag har inte sett schemat än men har hört lite ;)
Fattar inte hur dom tänker när vi har två tyska lektioner efter varandra på samma dag? och bara tio minuters rast emellan? Jag som älskar Tyska! och att vi har två långa dagar efter varandra, men man ska väl inte klaga, juste måndagar är mattefria, haha :D

Nu ska jag sluta babbla och försöka stänga av datan måste verkigen vänja mig vid att lägga mig i tid och vakna i någolunda tid för det här funkar verkligen inte, vaknat runt 11 dem senaste dagarna, hehe. Aja hörs imorgon, eller något godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0