Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte var jag söker..

Hej. Dagen började väl med att jag vaknade, och klädde på mig och sånt där tråkigt, nödvändigt. Klockan var faktiskt inte mera än nio. hehe. Sen kom sara och dom och hämtade mig, fick vänta ganska länge eftersom att Sara inte har något tidsbegrepp, haha. Hon smsade mig och skrev; Vi åker nu. Och jag tänkte typ, då kan jag gå upp och sätta på mig skorna. Sen fick jag: Vi kommer strax. Haha jag svarade vad är strax? Sen får jag: När som helst. Haha även om det inte är mycket tid så är det ganska tråkigt att bara sitta och vänta. Och sen: åker om 10 minuter, och sen det sista, kommer nu. Jobbigt faktiskt. Haha, tror jag klagar ganska mycket. Men ändå.

Vi hade väl ganska så roligt, haha. Har aldrig sett så fula grejer, HAHA. Jag och sara hittade några "lycko påsar" Och jag började gråta av skratt når jag såg var det var i den, alltså. en naken docka, hahaha. och Sara fick någon liten trä sak, haha inte värt pengar ens. Men iallafall, skit roligt att gå där och kolla och sånt, och ja jag skrattar åt allt =)


Aja klockan är rätt mycket och jag lovade mamma att inte sitta för läängee, mohaha. förlåt =). Måste upp tidigt imorgon eller i någolunda tid, måste ut och springa lite, alltid  skönast att göra det på morgonen då det inte är så mycket folk. Fast jag har tänkt lite ( inte ovanligt?) Är det inte bättre att springa på kvällen? när det är mörkt ute? i en skog eller dyl. För då blir man rädd och så, och då kan man mog springa hur långt och snabbt som helst utan att ens stanna.Iallafall jag, det tror jag faktiskt. ELLER?  A nu ska jag sluta att babbla och stänga av datan! godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0