HAHA, jag har roligt.. :D

Min Personlighet;

Blyg? - nja
Smart? - ja? såklart!
Långsam? - snabbare än blixten
Stressad? - nej, eller ibland?
Tålmodig? - nja
Djup? - nej
Öppen? - ja
Ärlig? - ja
Positiv? -  yes
Rolig? - haha, ah det hoppas ja?
Ansvarsfull? - nej haha

Vänskap, jag har;

Svikit en kompis? - har jag säkert
Förlorat en bästa vän? - japp
Sagt jag älskar dig till en kompis? - ja
Sovit med en killkompis? -  ja
Sovit med en tjejkompis? - ja
Pussat en av samma kön? - ja
Slagit en kompis? - ah ;D
En kompis som vet allt? - ja
Berättat hemligheter? - ja

Kärlek, jag har;

Blivit sårad? - mja, nej
Haft stadigt förhållande? - nej haha
Krossat någons hjärta? - HAHAH Mathilda,  i skogen? HAHAHHA
Gett någon ditt hjärta? - nej det är mitt.
"Playat"? - nej
Sagt att jag älskar någon och menat det? - ja!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit? - nej
Varit otrogen? - nejfan

Favoriter;

Låt just nu? - ingen
Pryl? -  data, mobil
Film? -  none
Bok? -   mja,  har ingen favorit, tycker bara det  är jobbbigt att läsa samma bok flera gånger, eller va?
Lärare i skolan? - CARSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAH not! vet inte...
Plats? - at home
Frukt? - äpple, banan, päron, apelsin, klementin, kiwi, vindruvor, melon, anans,... ska jag forstätta? (YY)

Jag har;

Sytt? - japp
Opererat mig? - ja
Cyklat omkull? - ja, det börjar liksom bli som en vana =(
Sjungit i duschen? - ja
Hoppat bungyjump? - nej
Fobi för något? -  e, A!
Varit på begravning? - nej
Sagt att jag hatar någon? - ah, " fast jag är snäll egentligen =)

Livet;

Svart eller vitt? - båda
Rött eller blått? -  båda
Skriva eller tala? - beror på
Vatten eller coca cola? - cola, elr vatten mest
Nagelbitare? - heh, ah
Mobil eller MP3? - mobil med mp3 . haha
Snygg eller charmig? - hm, charmig
Lösgodis eller choklad? - lösgodis
Frukt eller grönsak? - frukt!
Film eller serie? - båda
Festa eller softa? - båda.
Sommar eller vinter? - sommar!
Fredag eller lördag? - lördag
Ljus eller lampa? - lampa
Kärlek eller vänskap? - båda
Bio eller hemmakväll? - typ båda!


haha nu ska jag stänga av datan, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0