Give me reasons, but don't give me choice

Tjena. Skolan började idag, som alla säkert redan vet. Det gick skit bra, vi fick schema och sånt, ett rikitgt bra enligt mig, Det ända felet är att det är så mycket hål, jag har hellre lektioner och slutar tidigare än långa hål och slutar senare, men ska inte klaga eftersom att vi bara slutar halv 4 två dagar i veckan och resten tjugo över 2 om jag inte minns helt fel! Hört att andra slutar halv fyra alla dagar i veckan, haha! ;)

Och en sak som jag tyckte var dåligt var det där med klass delningen, Det blev två klasser tillslut ändå och det är väl ganska bra jag menar vi är 16 stycken, annars hade vi vart 34 och det är ganska FÖR mycket tycker jag så det är skönt men det var en ganska lam stämning i våran klass! men det löser sig nog också sen :D

A nu ska jag sova, vore ganska pinsamt att komma försent till skolan, haha, Jag som verkligen hittar med(:
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0