We're all to blame..


bäst!



Hej.. 4 dar och 23 timmar sedan jag uppdraterade, dåligt av mig. Iallafall, idag så var skolan var kanon.. slöjd i ca 5 timmar är väl inte mer än underbart? om man bortser från vissa saker. Helt okej. Efter skolan så fick jag med mig mathilda till samhället vi satte oss vid konsum och åt, sådär goda jordgubbar och drack världens godaste fanta medans en liten kile underhöll oss, med sina stön talanger! HAHA, låter lite weird men misstolka inte, tack. Sedan köpte jag dom där tigtsen som JAG tycker är skit snygga! Ska faktiskt ha dem imorgon i skolan, tror jag.  

Nu är klockan rätt mycket och jag funderar på att hoppa ner i sängen ;) skönt imorgon blir det bowling och sedan slöjd. Kan bli kul bara jag kommer på något att göra. Man måste väl hinna göra något litet på 2,5 timme hoppas jag
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0