jag kunde säga att jag önskar hon förstod men det är ju inte det, jag vill nog bara ändra sanningen.



Hejhopp, trevlig skoldag? Nej, sådär. Usch jag blir bara arg. på allt o alla typ. haha. Idag efter skolan drog jag och sandraA  och köpte en cola, en kall, och lite godis. Fan vad gott. Sen när jag kom en provade jag den "stora" tubklännigen, som jag gjorde i skolan,den satt sådär typ. Sandra hade ingen sång idag så vi drog upp till samhället, snackade lite och jag köpte fanta och jordgubbar som vi åt upp! mums två dar irad som jag äter det men det är apgott.

Och förresten alla måste veta att snart ska jag äta ifrån chili tai för första gången WOW. Hoppas det är gott! Sen efter det ska jag träna i två timmar som vanligt! puss på det.


Det känns ibland som alla fattat förutom jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0