Vad tycker ni om vädret ?

Vädret är upp och ner hela tiden ena stunden så haglar det  5 minuter efter så skiner solen och himlen är blå ?
usch jag gillar inte det jag vill ha värme..


Men dagen gick snabbt som alltid då kanske  haha men nej på morgonen blev det lite stressigt kom inte iväg förens fem över halv men jag hann ändå..kom kanske 2 minuter i 8 eller något sånt.
fick sluta en kvart tidigare. Hemma så var det bara att börja städa lite i rummet, nu äntligen är allt klart. skönt.
Sen ringde jag Sara så vi var lite... sminkade oss lite kul.. eller jag blev sminkad. Just nu är min usb-kabel borta men den dyker väl snart upp och då ska ni få se en bild! :)
nu blir det tv puss

Kommentarer
Postat av: Elle

äkta svensk sommar är det.

2008-06-17 @ 22:33:43
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

ha en fin dag!

2008-06-18 @ 16:32:56
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0