Tja

Har uppdraterat dåligt, - jag vet. Men igår var det fotboll jag såg inte hela matchen, kände mig inte bra så jag gick och la mig. Men det blev en förlust.
Idag kom jag 5 minuter försent till jobbet, men det gjorde inget.
Vi har ätit näst hela dan, hehe
Vi gick till Mobäck och dansade runt missommarstången, och sen fick vi Jordgubbar,glass&grädde- smaskens.
sen efter ett ta knallade vi tillbaka till dagiset. då dröjde det inte länge innan det blev mat. - väldigt gott.
Efter det fick vi efterrätt- för att J's sista dag. Jordgubbar med glass och grädde igen. Hur gott som helst.
Låter kanske lite tjatig med jordgubbar men jag kan nog äta hur många som helst.
Kramcaroline


Kommentarer
Postat av: Mimmi

mysig dag :)

2008-06-19 @ 17:27:32
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Vad gjorde ni på midsommar?

VI var hos Emma,Leo.

Vi hade jätte kul vi dansa och lekte.

Åt mycket mat.Kram Amanda

2008-06-21 @ 13:02:25
URL: http://mosteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0