"Sanna"

Nej det är inte sant. Verkligen inte.. Och jag svarar här i ett inlägg för jag vet inte hur annars, eftersom du inte är inloggad på någon blogg. . Det stämmer inte det du säger jag håller inte med. först så är jag där relativt ofta. Sandra var där förra helgen.. och jag kunde inte hänga med för att jag hade mitt jobb att sköta.. jag har min reklam att dela ut den kan jag inte baara skita i. Och jag skulle inte vilja att min pappa kommer upp hit och kollar på min skolavslutning.. inte min mamma häller för den delan det skulle inte vara kul att gå med sina föräldrar. Jag vet ju inte riktigt  vem du är men du värkar tro väldigt mycket och om du tycker synd om mig så förstår jag inte varför.. när du skriver sånna kommentarer, det är inte snällt och roligt att få sånna. Så då kan du skriva vem du är och hur du känner mig och min familj ? och varför du uppfattar min pappa för att dricka..?
vad är det mer som du vill säga / caroline

Kommentarer
Postat av: Jonne

vem fan har kommenterat något sådant?

2008-06-12 @ 19:59:00
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0