jobba imorgon

hej
Dagen har vart snabb.. vi har bakat och lite sånt. Det började ösregna, hagla, snöa ? is iallafall
Var tvungen att ta fram kameran dock kanske inte så bra bilder men ni ser.
 cj


Imorgon måste jag upp tidigt för jag har ju sommar jobb på dagis.. hoppas det går bra. Och framförallt hoppas det är roligt och att ungarna inte är allt för jobbiga- men det tror jag inte. Jag kunde ju inte vägen dit så jag mamma och Jonny fick åka och visa mig eftersom att jag ska cykla det är ändå lite över 6 kilometer.. så jag tror jag kan vägen helt.
och jag ska cykla så hoppas att vädret är fint och inte regningt.

hugs!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för goda bullar! Lycka till på nya jobbet imorgon.

Kram

2008-06-15 @ 22:46:38
Postat av: Anonym

ha ha tjocka syrran har kommit.

jag vet att din pappa inte bryr sig svara på varför ni inte får följa med på semester och varför han aldrig bryr sig om eran skolgång och svara på varför han inte tar erat parti i första hand.

sluta ljug för dig själv dumma unge.

fråga mamma malin någon gång vad hon tycker om honom o jeanette och vad dom ställt till problem för malin när jeanette ska lägga sig i i stället för att din pappa pratar med din mamma så ska jeanette bestämma.

och dom har alko problem och psyk problem där i stockholm, stora problem, det spelar ingen roll vad du säger eller säger emot , vi är många som vet hur han o jeanette har det.

peter har ingen egen vilja det vet alla som känner dom jo när han dricker har han det.då blir han liten på jorden och stor i orden ha haaaaaaa

2008-06-16 @ 09:18:05
Postat av: Petra

caroline din sötenows /melania

2008-06-16 @ 18:21:12
Postat av: Petra

Vilka elaka människor det finns. Idioten som skriver elaka inlägg på din blogg har verkligen inget liv. Varför orka bry sig om din relation med din pappa...men det bevisar bara vilken ynklig liten skit det är som inte vågar stå för vem han/hon är.

Stor Kram

2008-06-16 @ 18:45:47
Postat av: Jeanette.Peter

Hej! Caroline

Bry dig inte om vad som skrivs på bloggen,den som skriver allt det här mår inte så bra .Vi vet att den personen bor i Stockholm.Det är konstigt att den personen orkar att skriva en massa skit.Men det är mest synd om personen som inte har ett eget liv. Personen mår väldigt dåligt hoppas den får hjälp.

Personen låtsats att veta massor om oss men personen vet inte att du var här för några dagar sen.Personen var nog inte uppmärksam.Men nu skiter vi i den sjuka fan.Ha det jätte bra.Vi vet vad som är bäst men det säger vi inte.Vi ses snart i gen.

Kram Pappa.Jeanette

2008-06-16 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0