frågor- svar

frågor- svar- Blandat

Läget ?
Svar; Jo ,du än så länge är det bra.
 

Har du, Emelie och Amanda samma pappa? Eller hur hänger det ihop? Hur många syskon är ni? Hur är du, Amanda, Emelie och Sandra systrar? Är någon av er helsyskon? Har ni alla samma pappa?
Svar: Jag, och Sandra vi är helsyskon samma mamma och pappa. Jag och Amanda, vi är halv syskon. Vi har bara samma pappa och inte samma mamma. Emelie och jag är egentligen inte syskon, min pappa och hennes mamma är gifta.

Umgås du mycket med din familj?
Svar; Ja ganska mycket.


Hur reagerade du när Emelie berättade att hon var med barn ?
Svar; Det var ju ett bra tag sen så jag är inte säker men jag tror det mamma som fick reda på det , (vet inte hur) och sen frågade jag henne, och jag blev såklart glad för hennes skull, och jag visste att hon skulle klara av att ta hand om wilma, som hon gör jätte bra.

Var är det finaste du vet?
svar:  Min familj släkt och vänner.

Om du bara fick läsa en enda blogg, vilken?
svar: Jag skulle nog inte kunna välja bara en. Det finns så många jag läser och är bra. men lisas kanske.

Vilken sak klarar du dej absolut inte utan ?
svar: Min mobil kanske eller datan. för du sa faktist sak, förutom sak så skulle jag välja familjen och vänner.



Vad är du rädd för?
svar: Jag är rädd för mörker.


Favorit blogg?
svar: har massvis med favoriter.


Favorit affär?
svar: gillar hm och jc.


Hur gammal är du?
Svar: Jag är 14.

Hur lång är du?
svar; jag chansar på 168 cm.

Vilka bloggar brukar du läsa?
Svar; Här Kommer några. ungmamma15.blogg.se, lisaplace.devote.se kenzas.se. mosteramanda.blogg.se ja, det finns massor med bra bloggar jag läser men jag har inte lust att skriva ner alla.


vad vill du bli när du blir stor?
 svar; Jag vet inte men jag gillar att hålla på med hår, pyssla om folk och sånt.
 

Har du någon favoritfilm?
svar; Jag kollar sällan på film, men jag har haft en favorit film sen jag var ca 9 och det är föräldrafällan, den kan jag se om&om igen, jag kommer ihåg att varje dag efter skolan så satt jag och kollade på den filmen.

Har du någon favorit tv-serie
Svar; jag kolla på navycsi.

Vad är det för färg på din tandborste?
Svar; hehe den är rosa. Mörkrosa.


Är du kär?
Svar; nej

Hur länge har du hållit på med badminton? Har du funderat på att sluta?
svar; Jag har nog snart spelat i tre år, om inte mer, är ganska osäker på det. Jag ska spela ett bra tag till. Det är en sån sak jag bara inte får nog av.


Har du någon gång känt dig ensam?
Svar: Jag kände mig ofta ensam när jag var mindre men nu har jag så fina vänner runt omring mig.


Vad ska du göra i sommar ?
Svar; kanske åka till skarasommarland. vi ska till  öland. Pappa. Sofie och jessica (mina bästa vänner)

Favoritglass?
svar; såklart twister.



Jag avslutar detta med en rolig bild.
(Elias när vi skulle handla, han satt i en liten kundvagn, Filip körde.)


fråga gärna mera frågor.
godnatt
Kramcaroline


Kommentarer
Postat av: A p : )

Vad är du rädd för?

Har du fortfarande gosedjur i sängen?

2008-06-26 @ 23:20:28
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Tack:) Ny fråga, har du några fobier? Ha en fin dag♥

2008-06-27 @ 08:35:34
URL: http://sommmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0