AIK- MATCHTRÖJAN!

Kollade lite på aik tröjorna blev sugen på att köpa en sån efter att  jag sett hannah men en.  Dom är super fina jag ville ha modellen från förra året men dom fans bara i junior storlekar kvar så blev lite osäker på om jag kunde ha de. Och så var dom lite mer än hälften så billiga..  Här en en bild på aiks matchtröja 06-07; (den jag ville ha först)

 Visst är den fin ?


Tjatade lite på mamma men hon var med osäker.. så hon sa att jag får den nya modellen senare när dom också ska beställa...
snällt va ?
jag blev jätte glad.

Här kommer en bild på den nya matchtröjan för iår;












Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Carolin

I dag hade vi skolavslutning.

Wilma e här hon e busig.

Sandra kanse kommer nästa vecka hoppas du också kan komma

Kram Amanda

2008-06-10 @ 20:18:01
URL: http://mosteramanda.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Fan va ful tröja ;)



DIF <3

2008-06-11 @ 21:54:05
Postat av: caroline

jimmy säg inte så den är underbar! ;D;D

AIK <3333

2008-06-11 @ 21:59:47
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0