Troublemaker

Öh när jag vaknade imorse var jag säker på att det var den sjuttonde augusti och att det var den artonde imorgon, och den nittonde på fredag, jag har ju saker planerat den nittonde, och då ska det vara fredag? Aja inget sådär jätte viktigt var det inte, men ändå så blev det lite virrigt, snart börjar skolan och det är ju då som allt ska börja ljusna upp och bli klart, jag visste knappt vad det var för dag innan. Haha. En sak som är bra är att det är exakt en månad kvar tills jag fyller år och blir lika cool som alla andra sjuttonåringar. En annan bra sak är att det är badminton träning ikväll, vilket är lite skojjigt sådär när vädret inte behagar- Dom sa att jag borde bli mer hälsosam, VA som om jag inte HAR varit? Okej. Jävla horoskop. Jag tror inte på det ändå. Nejj, om man kanske ska gå och ta tag i lite saker nu? Typ som att knalla upp och göra ett nytt försök med att kopiera lite papper, gick inte så himla bra igår. Eller som att städa på rummet, vilket jag skulle ha gjort för fleeera dagar sen, men som blivit lite undanskjutet. Sen vill jag se mitt nya schema också, eller egentligen vill jag inte men jag måste. hahaha. Fast först MAt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0